Mi az audit célja?

Az audit elsődleges célja megbizonyosodni arról, hogy megfelelő, megbízható belső ellenőrzési és irányítási eljárásokat és mechanizmusokat (kontrollokat) alkalmaznak az adott szervezetben és ezek kielégítik az eredményességi és hatékonysági követelményeket.



Miért van szükség az auditra?
  • Az információtechnológia fejlődésével a hagyományos auditálás tevékenységek elválaszthatatlanokká váltak a számítástechnikai környezettől, tevékenységektől.
  • A vállalati vezetők felismerték, hogy az adatvagyon, az informatikai infrastruktúra a szervezet versenyképességét alapvetően meghatározó tényezők, így azok védelme, ellenőrizhetősége, biztonsága kulcsfontosságú.
  • A szakmai szervezetek és egyesületek, valamint kormányzati szervek felismerték az információrendszer és informatikai auditálás szükségességét.

 


Az információrendszerek auditálása magában foglalja:
  • a technikai szempontú ellenőrzést (infrastruktúra, kommunikáció),
  • a vezetés információtechnológia ellenőrzési eljárásainak auditálását,
  • a szoftverfejlesztés és megvalósítás, valamint az alkalmazások ellenőrzését és a,
  • nemzetközi és nemzeti szabályozási környezetnek való megfelelést.

Vállalatuk az alábbi Audit szolgáltatásokat nyújta: